10 Mayıs 2007 Perşembe

Güzelliğin gücü

Hepimizin güzellikten ne kadar büyülendiğimizi görmek şaşırtıcı değilmi?Buna herkes dahildir, rahat insanlar, cana yakın insanlar , somurtkanlar, havalı insanlar..Yani her insan güzellikten anlamadan etkinleniyor.İlgi göstermiyormuş gibi duran snoplar bile ondan fazlasıyla etkilenmiş durumdalar.Onlara gerçekten de gülüyorum, güzel bir şey gördüğünde bir şey göstermemeye çalışma çabalarına, yazık onlara !Hiç bir zaman güzel bir şeyi kabul etmekten çekinmedim , ve onun varlığının bana verdiği bütün neşeyi sonuna kadar farkına vardım.
AMA! Evet her zamanki gibi aması var:) Güzelliği sevin,tadına varın ,etkisiyle sersemleyin de ama onu hayatınızın anlamı olmasına izin vermeyin , ona tapınmayın!
Çünkü hepimiz biliyoruz ki , herşey bir imajdan ibarettir!

3 yorum:

Ozan K. Bekmezci dedi ki...

Nice güzeller sevdim,
Nice güzellerce sevildim,
Niceleriyle seviştik,
Niceleriyle sevindik,
Sonunda gördümki Konfiçyus haklıymış:
Mum söndükten sonra bütün kadınlar görünürmüş.

Anlık mutluklar için çukulata yemek, görsel zevkler için fotoğraf seyrekmek daha mantıklı:)

90 IQ'lu birisiyle 90 saniye kolay bir muhabbetim, 90 dakika zevkli anlarım, 90 gün ızdırap dolu bir hayatım olur.
Entellektüel birisiyle, her anım zorlu ve zorlayıcı (challenging) geçerken gerçek doyum ve tatmini yaşarım.

Ozan K. Bekmezci dedi ki...

Pardon, önemli bir yazım hatası yapmışım. Konfiçyus'un sözü "Mum söndükten sonra bütün kadınlar AYNI görünür." olacaktı :)

eni dedi ki...

hahah..ne komik..saol paylaşımın için..