12 Nisan 2009 Pazar

Fani Hayatlar


Bakiyorum da cok uzun zaman gecmis bu blogda yazmayali.Turlce okuyan arkadaslarima haksizlik ettigimi dusunup , yeniden bir seyler yazmaya karar verdim:)

Yukarida gordugunuz isim gelistirmekte oldugum bir projenin adidir.Bu projenin devami gelecek surekli cektigim fotolarla.

Bu projede dikkatleri uzerine cekmek istedigim konu , hayatimizin `fani` taraflari ve ozellikle de sehir bolgelerinde sikca hissedilen ve `yasamin hafifligi` olarak anlatabilecegimiz , yasamimizi karakterize eden gecicilik unsurlari.

Bu projeyi ilginc kilan sey , hayatimizi yonettigimiz sekilden baslayarak , kucuk ama yegane seylerin onemine kadar gibi orneklere yakalayarak , onun bazen olumlu bazen olumsuz yaklasmasidir.

Tabii ki de onemli olan onun olumlu yada olumsuz olmasi degil : `fani bir hayatin` da yasanmaya deger oldugunu , yasamamiz gereken ve cok sey ogrenecegimiz bir suru surprizlerle dolu oldugunun farkinda olmak!

Bu projeyle ilgili olan diger fotolarim:

http://www.flickr.com/photos/eni/3231602080/in/set-72157615073755385/
http://www.flickr.com/photos/eni/3401428537/in/set-72157615073755385/

devam edecek...



2 yorum:

MüjdeAlgül dedi ki...

canım benim seni özlemişim,
elbette ihmal etme bizleri,ee yakın zamanda gelirsen de ,haber vermeden gitme olur mu ? Öptüm çokk

eni dedi ki...

ah guzelim bende cok ozledm valla.
mutlaka haber verecem gelirsem;)
optum kocaman.