7 Haziran 2007 Perşembe

Ben kötü bir resamım.Kimin umrunda:)?

Hayatım boyunca çizim konusunda bir felaket idim.Arkadaşlarımın çizimlerine bayılıyordum ama sıra bana gelince o kadar stres ederdim ki ellerim ter içinde kalırdı:(
Onun için geçenlerde bir fotomdan çok etkilenmiş olup onu bir yeni çizeceği projesinde kullanabilmek için izin isteyen bir ressamın mailini alınca ne kadar duyduğumu anlıyorsunuzdur sanırım.Tabii ki kabul ettim ve gerçekten nasıl bir şey ortaya çıktığını görünce çok hoşuma gitti.
Tamam ressam olarak korkunç olabilirim , ama en azından resimimle bir ressamın dikkatini çekebildim:)
Aşağıda yukarıdaki resmimden etkilenerek çizilen tablonun linkine tıklayarak , tabloya ulaşabilirsiniz:
www.ebsqart.com/Artists/cmd_4251_profile_shows__1_4_G.htm

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
MüjdeAlgül dedi ki...

Yine yine yeniden Merhabaaa ;
NE mutlu sana Enicim..
Umarım sanada bir kopya göndermişlerdir ^^
Hikayelerinde çok güzel doğrusu,bir hikayede benim için yaz olurmu? içinde Bol bol hayali kahramanlar olsun ama ^^
Öpüldün...Görüşmek dileğiyle

eni dedi ki...

canım benim..çok saol..senin resimlerinden etkilenmemek mümkün değil.mutlaka bir tanesinden bir hikaye yazacam bir gün.söz: ilk sana göndercem:) muck