7 Ocak 2008 Pazartesi

Hüzünlü olmamaya çalışıyorum

sweet lullaby

Her senenin bitişi ve doğal olarak ondan hemen sonra başlayan yeni sene beni hüzünlendirir.Sanırım bu , her zaman her şeyi en iyi şekilde yapmaya çalışıp , sonunda onların umduğum gibi çıkmamasından kaynaklanıyor( ne yazık ki mükemmeliyetçi bir yapıya sahibim) .
Ama tabii tek neden bu değildir.
İlginç bir histir bu; hayat kayıyor ve sen durduramıyorsun.
Bu nedenledir ki 31 Aralıkta pek de yeni yıl kutlamaları yapasım yok.Ve de kabul etmem gerekir ki yılların değişiminden sonra içimde bir rahatlama hissediyorum.
Yalnız ondan hemen sonra , bu hüzünlü halim yeniden ortaya çıkıyor.
Senenin sonunda ,zamanı durdurup ,kafamdaki tüm karışıklıkları düzeltesim var.Biliyorum , bu komik gelebilir size ama hakikaten yapabileceğim bir şey yok.
Onun için şuna karar verdim :Bu senenin kararları , HİÇ BİR KARARI ALMAMAK OLACAK!
Kendimi bu tür psikolojik kısıtlamalardan uzak tutmaya çalışacağım.
Bakalım becerebilecekmiyim:)

Hiç yorum yok: