13 Ocak 2007 Cumartesi

Flickr çılgınlığı !



Kabul etmem gerekiyor ki Flickr dikkatimi müthiş bir şekilde çekmiş durumda.Ağustos ayından beri Flickr üyesiyim.Aslında uzun süre boyunca arkadaşlarımın web sitelerinden bakardım ama hiç bir zaman kontrol etmedim yada kontrol etmek için çok tembeldim galiba:)Ta ki "peshku pa uje"adlı arnavut çok süper bir blogun flicker resimlerini görene kadar!O kaadr hoşuma gittiler ki hemen kendime bir hesap açtım Flicker'da.
İyi ki de açmışım.O günden beri resimi ve resim çekmenin benim için olan önemini ve onsuz nasıl artık yapamayacağımı öğrenmiş oldum:)Gerçekten herkesten ve heryerden sürekli gelen o kadar farklı , özel ,sanatsal ve cesur fotoları görmek müthiş bir şey.Ordan ço hoş ve yetenekli arkadaşlar edindim ve onlar da fikirlerimin değişmesinde / oluşmasında payı vardır.
Bu arada unutmadan Fotoğraf Kiraathanesi Grubundaki (www.fotografkiraathanesi.org) tüm arkadaşlarıma da selamlarımı iletirim. Kendileriyle tanışmadım daha ama sadece çalışmalarını görmek çok güzel.son olarak eğer fotolarıma bakmak isterseniz (www.flickr.com/photos/eni) linkin üzerinde basabilirsiniz.Ne yapayim , o kadar hoşuma gidiyo ki , herkese bu tatlı bağımlılığı bulaştırmak isterim:)

5 yorum:

MüjdeAlgül dedi ki...

Artıkkk tanıştıkkk bakk ^-^

eni dedi ki...

evet tanıştık sonunda...güzeldi sizleri tanımak ya:)

Ozan K. Bekmezci dedi ki...

Fotoğraf çemekmeyi seven çoğu kişini az fotoğrafı oluyor. Bu işin doğası böyle. Hem makinanın arkasında olup hem kadraja girmenin bir yolu var mı?

Senin güzelliğini gösteren fotoğraflardan daha fazlasını görmek istiyoruz. Biz zavallı fanilerden bunu esirgeme.

eni dedi ki...

teveccühünüzdür efenim:)

Ozan K. Bekmezci dedi ki...

Facebook'daki yeni fotoğrafların bu mesajımla bir alakası var mı diye merak etmekten kendimi alı koyamadım.

Saçların açık ken daha bir güzel olyorsun.