25 Aralık 2006 Pazartesi

Gösterişin önemi




Gösterişli bir insan değilim ve gösteriş hiç de umrumda değil.

Ama bunun son zamanlarda özellikle ticaret'te önemli olduğu kanısındayım.Sağlanan çok fazla çeşitli seçimler , farklı ürünler ve servislerle bir şey almak her gün daha da zorlaşıyor.Insanlar eskiden oldukları gibi değiller artık..Başka beklentileri var , ve sadece yirmi sene evvel kendilerini cennette gibi hissetirecek olan şeyler artık onları memnun etmiyor.Herkes aynı andaen iyi , en ekonomik , en eğlenceli ve en iyi kalitedeki ürünü aramakta.Tabii ki bu da rakip firmalar arasındaki rekabeti gerçek bir cehennem'e dönüştürüyor..

Bu rekabeti daha kolay yapacak ve başarıyı garantileyecek ne olabilir?

Sürekli değişim altında olan bir dünyada yaşadığımızdan , öncellikle ürün müşteriye daha evvel sunulmayan bir şeyi sunmalı.Bunun da çok yüksek kalitede yada çok özel özelliklerle donanmış olmasına gerek yok.Çünkü onun yeni ve kullanışlı bir şey olması onu zaten en iyi ürün haline getirir.

Peki ya çok fazla değişimi olmayan / yada çok fazla yeni versiyonu mümkün olmayan bir ürün söz konusu ise ne yapılabilir?Böyle bir durumda , reklam ve ürünün gösterildiği şekil bu ürünü özel ve çok istenilen bir şey olarak gösterecek en önemli iki faktör olurdu sanırım.

Insanlar gösterişi en azından keyif için kullandıkları ürünlerde arar.Belki size ilginç gelebilir , ama bana bu konuyu yazdıran , Tirana ,Arnavutluk'ta bu kadar ilginç bir şekilde servis edilen bu biter oldu...Normalde biter içmem , ama dışarıdan o kadar çekici ve gösterişli duruyordu ki dayanamadım..

Ne dersiniz , haksız mıyım?

Hiç yorum yok: